Blog


Grand Hotel Karel V kiest voor een nieuwe VoIP telefonie oplossing

Grand Hotel Karel V kiest voor een complete VoIP telefonie oplossing. QUBE implementeert deze VoIP oplossing door het hele hotel. Van de nieuwe all-in one touchscreen PC’s voor de telefoniebediening bij de frontdesk tot aan alle hotelkamers en suites die worden voorzien van nieuwe IP toestellen.




Volledig nieuwe VoIP oplossing
De huidige telefonie omgeving van Grand Hotel Karel V voldoet niet meer aan hun wensen. Na overleg met QUBE kiezen zij voor de complete VoIP oplossing. Deze nieuwe oplossing biedt onder andere 24/7 en overal bereikbaarheid, geen onderscheid tussen vaste en mobiele telefonie en schaalbaarheid van gebruikers via portalen.

 

 

Leo Hollman, General Manager Grand Hotel Karel V: “Als 5-sterrenhotel stellen wij hoge eisen aan onze telefonie omgeving. Interne en externe bereikbaarheid moet perfect zijn. Daarom willen wij een solide en betrouwbare telefonie omgeving die ons hierbij ondersteunt. Voor ons is één van de grootste voordelen van de samenwerking met QUBE dat wij al weten wat wij in huis halen. Zij zijn sinds 2001 al onze partner voor onze netwerkomgeving. Zij kennen ons en ons netwerk door en door, dit maakt het mogelijk de bereikbaarheid perfect te houden.”

 

Betrouwbaarheid en expertise
Een belangrijke reden voor de samenwerking met QUBE, is de betrouwbaarheid en expertise. QUBE is sinds 2001 IT partner van Grand Hotel Karel V en is volledig bekend met het IT netwerk. Ook het feit dat de VoIP oplossing helemaal opnieuw wordt ingeregeld en er geen rekening wordt gehouden met oude systemen met bijbehorende beperkingen is doorslaggevend geweest in de keuze. 

 

Albert Kooijman, Algemeen Directeur QUBE:  “We zijn trots dat wij Grand Hotel Karel V tot onze klantenkring mogen blijven rekenen en dat wij hun VoIP telefonie oplossing gaan leveren en implementeren. Met deze VoIP telefonie oplossing bieden wij Grand Hotel Karel V een complete oplossing, waarmee ze de uitstraling en service naar gasten verder optimaliseren. Door naast IT netwerk ook de VoIP telefonie omgeving te leveren kunnen wij onze rol als “single point of contact” nog makkelijker vervullen.”

 

Over Karel V
Grand Hotel Karel V is een 5-sterren hotel in hartje centrum van Utrecht. Grand Hotel Karel V is omringd door 10.000 m² tuin heeft 121 hotelkamers, 12 zalen, Restaurant Karel 5, Bistro Karel 5 en een wellness– en fitness centrum.

Meer informatie over Karel V, ga naar: www.karelv.nl

 

Over QUBE
QUBE ICT Solutions B.V. helpt sinds 28 jaar zijn klanten slimmer te werken door ICT op een inventieve manier in te zetten. ICT-oplossingen die zich aanpassen aan je organisatie in plaats van andersom. Meer doen in minder tijd, tegen lagere kosten en met meer plezier. Dat is wat het bedrijf bedoelt met A Smart Move. QUBE doet dit onder andere voor zakelijke dienstverleners, hotels, congrescentra, projectorganisaties en shared service centers.
 

Meer informatie over onze VoIP oplossingen vindt je hier


Voor meer informatie

QUBE ICT Solutions B.V
Albert Kooijman, Directeur
06- 53 280 461
albert.kooijman@qube.nl



Je reactie is welkom

Anti-spam
Typ bovenstaande code over.

Diensten

www.qube.nl gebruikt cookies om de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat je relevante advertenties te zien krijgt. Als je meer wilt weten over deze cookies, klik dan hier voor ons cookie beleid. Bij akkoord geef je www.qube.nl toestemming voor het gebruik van cookies op onze website.
 Cookies NIET accepteren