Even voorstellen: nieuwe collega Mark Hubers

Sinds begin mei hebben wij een nieuwe collega mogen verwelkomen bij QUBE: Mark Hubers. Tijd om hem beter te leren kennen.




Hallo Mark. Welkom! Vertel eens iets over jezelf…

Dank je wel. Ik ben Mark Hubers. Getrouwd met Kimberley Hubers. Ik noem expres ook haar achternaam omdat ik haar achternaam heb aangenomen. En dit blijkt vrij bijzonder te zijn. Wij zijn recentelijk verhuisd van Rotterdam naar een dorpje in de buurt van Rotterdam genaamd Berkel en Rodenrijs. Hier wonen wij met veel plezier in afwachting van de komst van een kleintje. Persoonlijk leer ik graag nieuwe dingen en blijf ik bij met de trends op het gebied van ICT in het algemeen.

 

 

 

Werk je al lang in de IT?  

Ik zit professioneel sinds 2007 in de ICT. Echter, mijn vader was 1 van de eerste programmeurs van de ABN-AMRO bank. Dus het is mij met de geboorte al mee gegeven. Toen ik nog klein was, was ik al druk in de weer met de Commodore64 en de daarop volgende Amiga die mijn aandacht trok. Sindsdien ben ik met verschillende systemen mee gegaan en heb ik hier en daar wat geprogrammeerd, netwerken opgebouwd tot op de dag van vandaag. En elke dag vind ik het leuker en leuker worden. En steeds interessanter want er is gewoon simpelweg steeds meer mogelijk.

 

Waarom heb je voor QUBE gekozen?

Ik heb voor QUBE gekozen omdat de website mij heel erg aantrok. Het filmpje van de collega’s, hun verhalen maakten het makkelijker om te gaan solliciteren. Ook blijkt dat QUBE meerdere oplossingen en totaalpakketten biedt aan haar klanten, hier ben ik een groot voorstander van. De klant ontzorgen. ICT moet net zoals het licht werken. Je drukt op een knop en het licht gaat aan. Zo moet het wat mij betreft ook zijn in de ICT-wereld. Je drukt op een knop en het apparaat doet wat je er van verwacht. Ik wil daar graag mijn steentje aan bijdragen en zodoende heb ik voor QUBE gekozen.

 

Je functie is Support Consultant, wat houdt dat precies in?

Het houdt in dat ik het 1e aanspreekpunt ben op het gebied van technische ondersteuning voor de klanten van QUBE. Hiernaast behandel ik de tickets die er binnenkomen met uiteenlopende vragen. En beheer ik samen met mijn collega’s de netwerken van onze klanten/partners. Mijn taak is dan ook zorg te dragen voor een glimlach bij onze klanten. Ondanks dat het systeem soms heel eventjes niet kan meewerken, zorgen wij voor een duidelijke terugkoppeling waar de klant ook daadwerkelijk iets aan heeft. En uiteindelijk lossen wij het met zijn allen (klanten/partners/QUBE) gezamenlijk op.

 

Wat doe je graag buiten werk? 

Buiten werktijd, mits wij in het nieuwe normaal weer alles kunnen doen, hou ik er van om Escape Rooms te doen. Het concept is simpel maar erg leuk. Je wordt in een thema kamer opgesloten. Hieraan zit een verhaal gekoppeld wat op verschillende wijze tot leven wordt gebracht en je dient door middel van een variatie aan puzzels te ontsnappen. Dit over het algemeen binnen 60 minuten. En ik kan uit ervaring vertellen dat je die tijd hard nodig hebt. Heb er inmiddels 150+ kamers gedaan. En het blijft leuk en verrassend. Ik word er blij van als ik puzzels opgelost krijg en daardoor weet te ontsnappen. En in het dagelijkse leven (zowel zakelijk als privé) hou ik er van dingen op te lossen dus ben ik bij QUBE aan het goede adres om onze klanten te voorzien van goede oplossingen.

 



Gepost door Mark Hubers

Je reactie is welkom

Typ bovenstaande code over.
www.qube.nl gebruikt cookies om de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat je relevante advertenties te zien krijgt. Als je meer wilt weten over deze cookies, klik dan hier voor ons cookie beleid. Bij akkoord geef je www.qube.nl toestemming voor het gebruik van cookies op onze website.
 Cookies NIET accepteren