Het handmatig verwerken van inkomende facturen is een tijdrovend en foutgevoelig proces. Facturen die zoekraken, onjuiste of dubbele invoer en ontbrekende informatie zorgen voor een inefficiënt proces. Zeker waar het gaat om de cashflow van de organisatie, is dit onwenselijk.

Digitaliseren inkomende facturen

Dit probleem is gemakkelijk op te lossen door de verwerking van inkomende facturen te digitaliseren. Software met intelligente scantechnologie herkent de informatie op een inkomende factuur, slaat de factuur op en boekt deze automatisch in de financiële applicatie in. Hierdoor ben je niet langer afhankelijk van externe partijen als accountants. En heb je op ieder moment volledige controle over het proces, ook buiten kantoortijden.

Smart moves:

  • Aanmerkelijk kortere verwerkings- en doorlooptijd per factuur
  • Alle informatie centraal beschikbaar in een digitaal archief
  • Geen zoekgeraakte facturen, onvolledige of onjuiste informatie meer
  • Minder handelingen per factuur, meer efficiëntie in het proces
  • Aanzienlijke kostenbesparing
 

Interessant?

Lees hier hoe het digitaliseren van inkomende facturen bij edilon)(sedra de verwerkingstijd per factuur met wel 8 minuten verkortte.


Wil je weten welke voordelen het digitaliseren van inkomende facturen heeft voor jouw organisatie? Neem contact op met onze consultants voor een persoonlijk gesprek: bel 020 - 655 75 75 of e-mail


Onze partners

Wil je meer weten? Vul onderstaand contactformulier in.

www.qube.nl gebruikt cookies om de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat je relevante advertenties te zien krijgt. Als je meer wilt weten over deze cookies, klik dan hier voor ons cookie beleid. Bij akkoord geef je www.qube.nl toestemming voor het gebruik van cookies op onze website.
 Cookies NIET accepteren